ثائر الزهرا(س)

ثائر الزهرا(س)

در عالمی که محضر اوست...
ما همچنان آلــوده گــناهیم
زوتر از ابن ها می پوسید دل اگر .
دعــــای خـــیر شـــما نــــبود
حضــــــرت مــــادر(س)

آخرین نظرات



پرواز را از بـــــام تو آموختم
سنگم مزن به حریمت کبوترم


مولای من ..
دلم باران می خواهد ... برایم نماز باران بخوان
این روزها آسمان دلم محتاج باران است ... بارانی از جنس تو

بی ربط : کوک می کنم چشمهایم را برای دیدنت ...
نمــــی آیی و من برای همیشه خواب خواهم ماند
...

  • بنی الزهرا

بنی الزهرا(س)

ثائر الزهرا

نظرات  (۹)

ممنون
این روزها دلم باران می خواهد ...
پاسخ:
دلم من می خواست دیگر ...
  • مجتبی قره باغی
  • پاسخ:
    سلام پر باری از خودتونه
     خدمت رسیدم
    احساس نوشته هاتون مستدام
    به دلم چسبید بسیار
    هر چند پر از آشفتگی بود منتهی همینشم دوست داشتم
    پاسخ:
    ممنون
    گوشت بشه بچسبه به استخونت
    چه آشفتگی یی بگو درسش کنم
    ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
  • *مَجنونُ الحُسین*
  • مولای من...
    دلـــــــــــم باران میخواهد..

    ....................................
    ...................................
    پاسخ:
    دلم من هم ...
  • فانوس جزیره
  • اللهم الرزقنا حرم ...
    پاسخ:
    اللهم الرزقنا حرم اربابببببببببببببب
    سلام
    زیبا بود مثل همیشه.

    پاسخ:
    سلام ...
    مثل شما که همیشه زیبا می بینید
    به به قشنگ بود
    التماس دعا
    پاسخ:
    گمنامی چرا ؟!
  • سید گمنام
  • این بار که آمدم حرمت
    میروم سراغ دلم، به دفتر اشیاء گم شده..
    پاسخ:
    آقا من دفعه قبل یه ساعت جا گذاشتم رفتی دفتر اشیاء ساعت منم بگیر ...
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">